زیر ساخت‌های نهضمت ملی مسکن

تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس زاده در برنامه میدان انقلاب صدا و سیمای استان گفت: در مورد آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان که از طرح‌های بزرگ و مورد نیاز مردم است می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که در دهه فجر امسال بخش عمده کار زیرساختی سایت‌های نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

وی همچنین افزود: تأمین آب، برق و گاز بخشی از این سایت‌ها انجام شده و عملیات اجرایی ساخت مسکن در آنان در دهه فجر آغاز می‌شود و برای بقیه سایت‌ها همزمان با تحویل زمین کار زیرساختی آنها انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تأمین و تحویل زمین و تأمین زیرساخت نهضت ملی مسکن بسیار حائز اهمیت است و از بانک‌ها نیز می‌خواهیم که برای اعطای تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشند.

وی گفت: نزدیک به ۴۰ هزار نفر تاکنون در استان واجد شرایط تحویل زمین شده‌اند و برای ۱۰۰ هزار نفر در حوزه شهری و روستای استان زمین تأمین شده است.

همچنین بخوانید:

پیدا کردن فرصت‌های شغلی، معرفی چند سایت کاریابی مفید

۵ سایت معروف مقالات دانشگاهی

مجلس قوی، راه برون‌رفت از مشکلات در دیدگاه رهبری

افتتاح دو بیمارستان در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال ۹۱۴ طرح با اعتبار پیش بینی شده بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنان آغاز می‌شود.

عباس زاده افزود: از این تعداد ۸۷۱ طرح با ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود که عمدتا طرح‌های عمرانی نیمه تمام هستند و به طور کل در استان هم اکنون بیش از هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام داریم که با تزریق اعتبار کار ساخت آنان به پایان می‌رسد.

به گفته وی ۴۳ طرح از مجموع طرح‌های دهه فجر امسال با ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است و حجم اعتباری لازم برای آنان بالاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ بیمارستان شهر خوسف و شهر بشرویه که سال‌های زیادی نیمه تمام مانده بود نیز در دهه فجر امسال با حضور مقامات ملی و استانی افتتاح می‌شود و در حوزه سرمایه‌گذاری نیز ۲۶ طرح معدنی افتتاح و عملیات اجرایی ۷ طرح معدنی جدید نیز آغاز می‌شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن»

  1. بازتاب: طرح فجرانه دولت برای حمایت از یارانه بگیران - مجله خبری بیرجند انتخاب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *