مشارکت حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات

لبیک به نظام اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بیرجند گفت:مردم همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و بار دیگر با حضوری حداکثری در انتخابات به نظام اسلامی، ولایت و شهدا لبیک می گویند.

حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در نقاط مختلف کشور  گفت:  علیرغم توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن، اما مردم در جای جای کشورمان به خصوص در خراسان جنوبی در این جشن ملی باشکوه شرکت کردند.

وی گفت:نظام مبتنی بر حضور مردم  و جمهوری اسلامی است و این نظام زمینه اجرایی شدن دین را درعرصه‌های مختلف اجتماعی و بین المللی فراهم می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امتحان بزرگی در پیش داریم افزود: در انتخابات یازدهم اسفند نیز مردم با حضور خودشان به اسلام و ولایت و شهدا لبیک می‌گویند و با رای و حضور حداکثری در این امتحان سرفراز بیرون می‌آیند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه  امروز بعد از چهل و پنج سال، رهبری در مقایسه این دوران با دوران دفاع مقدس گفت: اکنون مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها بهتر، با بصیرت‌تر و قوی‌تر به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین به موسسه خیریه محکم درخصوص حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی در خراسان جنوبی که از یک سال و نیم قبل در این استان کارش را آغاز کرده اشاره کرد و گفت: دو هزار و پانصد نفر در شهرستان‌های مختلف استان دچار مریضی مادرزادی بودند و تا امروز دویست پنجاه مورد جراحی سخت برای این کودکان بصورت کاملا رایگان انجام شده است.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح گفت: نماینده باید با تقوا، تبعیت از ولایت، دشمن شناس باشد و قانون را در مجلس تسهیل کند.

وی  از افراد با تخصص‌های مختلف خواست تا یاری‌رسان مردم استان باشند.

همچنین بخوانید:

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *