رزومه دکتر قائمی

رزومه دکتر کاظم قائمی

دکتر کاظم قائمی جراح مغز و اعصاب – فلوشیپ استروتاکسی، متولد بیرجند، نزدیک به ۶۰ سال سن دارند. مردم بیرجند ایشان را به حاذق بودن و متخصص بودنشان در امر طبابت می‌شناسند. ایشان که خبرهای عمل‌های عجیب و خارق عادتشان در خبرگزاری‌ها خبرساز شد، وزنه‌ای مهم در چهارچوب پزشکی این شهر به حساب می‌آیند.

کاظم قائمی، دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی است و در ادامه دوره‌های تكمیلی تخصصی خود به آلمان رفته و شاگرد پروفسور کرووس و پروفسور سمیعی بوده و جراحی تومور قاعده جمجه و جراحی سر را گذراند. وی  پس از چهار سال به بیرجند بازگشت. او در سال ۱۳۹۳ به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند در سال ۹۳ برای او آسان نبود و در سال ۹۷ با شایعات مالی؛ حول کسری بودجه دانشگاه علوم پزشکی، از سمت خود کناره‌گیری کرد. وزیر بهداشت وقت، دکتر هاشمی نیز طی نامه‌ای با استعفای ایشان موافقت کردند.

مردم شهر بیرجند با توجه به تخصص ویژه او در طبابت، به حضور او در در بیمارستان رازی بیشتر از عرصه سیاست، احتیاج دارند. اطلاعات بیشتر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

1 دیدگاه دربارهٔ «رزومه دکتر کاظم قائمی»

  1. محمدرضا محمدی

    ایشان پزشکی بسیار توانا هستند و مطمئنا درحوزه پزشکی بیشتر مثمر ثمر بوده و خواهند بود. برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم. و انشالله سایه ایشان بر سر مردم محروم‌ و مظلوم بیرجند مستدام باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *