عزل رئیس بیمارستان امام رضا ییرجند

چرا وزیر بهداشت، رئیس بیمارستان امام رضا بیرجند را عزل کرد؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بهرام عین‌اللهی ‌در آیین افتتاح همزمان ۲۸ پروژه‌ حوزه سلامت استان خراسان جنوبی که به صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد،اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب، حوزه سلامت در همه استان‌ها است که کارهای بسیار خوبی انجام شده و شاخص ها رشد جهشی داشته است.

ارتقای سلامت در همه حوزه‌ها

وی با بیان اینکه ارتقای سلامت در همه حوزه‌ها تحول ایجاد می‌کند افزود: امروز نیروهای بسیار خوبی در حوزه سلامت داریم و خراسان جنوبی هم نیروهای بسیار فداکاری دارد و کار تیمی بزرگی در حال انجام است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از افتخارات دولت مردمی این است که سعی شده عدالت در سراسر کشور برقرار شود که این موضوع در خراسان جنوبی هم دنبال می شود لذا انواع و اقسام دستگاه‌های تشخیصی در استان مستقر شده است.

وی با اشاره به محرومیت تاریخی در برخی استان ها از جمله خراسان جنوبی گفت: از همین رو نیاز به کار جهادی در کل استان خراسان جنوبی داریم تا آنچه شایسته مردم است انجام شود.

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه حوزه سلامت با اعتبار پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد

عین اللهی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۸ پروژه حوزه سلامت استان با اعتبار پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال گفت: نباید به این طرح‌ها اکتفا کنیم بلکه ارتقای بیشتر آن مد نظر است تا به جایی برسیم که هیچ بیماری مجبور نباشد برای درمان به جای دیگری مراجعه کند.

وی گفت: دستگاه‌های ام آر آی در شهرستان‌های فردوس و طبس نصب شده و با افتخار اعلام می کنیم در این مدت ۲ دانشکده علوم پزشکی در خراسان جنوبی به تایید شورای گسترش وزارتخانه رسید.

وزیر بهداشت ادامه داد: ایجاد این دانشکده‌ها سختی های زیادی دارد اما با پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس محقق شد که اگر از نظر عملی و آموزشی گسترش ایجاد می‌شود شاهد پیشرفت‌های اجتماعی و فرهنگی هم خواهیم بود و بر سطح آگاهی مردم آن منطقه افزوده می‌شود.

عزل رئیس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه مدیران باید جهادی و میدانی کار کنند افزود: همه مشکلات از مرکز حل نمی شود، وقتی امروز از بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بازدید کردم و دیدم که انبار دارو فرسوده و در حال تخریب است این دیگر قابل حل از مرکز نیست.

وی گفت: از همین رو رئیس بیمارستان امام رضا را عزل کردم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند باید مدیر انقلابی را منصوب کند و در همه کارها نظارت کامل باشد.

عین اللهی با اشاره به لزوم ورود نرم افزاری به حوزه مدیریت‌ها و کار میدانی برای افزایش دقت کارها ادامه داد: کار مردم باید به سرعت انجام شود و پرونده‌ها درست باشد لذا درمان سریع و به موقع از شاخص‌های مهمی بوده که در نظام بهداشت و درمانی مورد انتظار است.

همچنین بخوانید:

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *