تغییر تعداد نامزدهای انتخابات

تعداد نامزد‌های انتخابات تغییر می کند

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی: امکان تغییر تعداد نامزد‌های انتخابات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: ۱۱۸ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان داریم که امکان تغییر تعداد آنها وجود دارد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: برای اولین بار با توجه به تغییر قانون انتخابات و افزوده شدن مرحله پیش ثبت نام به این فرایند، ۴۸۰ نفر پیش ثبت نام انجام داده و پس از بررسی‌های انجام گرفته در این مرحله، ۲۴۵ نفر ثبت نام نهایی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه اولین مرحله از بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی استان انجام شده است، افزود: تا ۱۹ بهمن بررسی صلاحیت‌ها انجام شده است و ۲۰ بهمن به استان‌ها اعلام شده است و امروز آخرین مهلت ثبت اعتراض افرادی است که در مرحله آخر بررسی صلاحیت‌ها تأیید صلاحیت نشده اند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: ۴۴ نامزد در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف تأیید صلاحیت شده اند که یک نفر از آنها خانم است و ۴۳ نفر دیگر آقا هستند.

همچنین بخوانید:

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی افزود: در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۳۴ نفر تأیید صلاحیت شده اند که ۲ نفر از آنها خانم هستند.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین گفت: ارائه اصل یکی از مدارک هویتی پنجگانه برای رای دادن الزامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه ۲۷ نفرتأیید صلاحیت شده اند، تصریح کرد: یک نفر از این افراد خانم است و ۱۳ نفر نیز در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه تأیید صلاحیت شده اند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز مرحله آخر بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان از فردا و همچنین درخواست‌های تغییر حوزه انتخابیه، تعداد نامزد‌ها در حوزه‌های انتخابیه تغییر خواهد کرد.

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *