سفر وزیر بهداشت به بیرجند

سفر وزیر بهداشت به بیرجند

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در سفر به خراسان‌جنوبی از بیمارستان‌های امام رضا (ع) و ولی عصر (عج) بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در نهمین روز دهه فجر با استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسوولان استانی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد و سپس در بیمارستان های امام رضا (ع) که مرکز تروما استان است و ولی عصر (عج) حضور یافت.

وی در این بازدید ضمن خداقوت به پرستاران و کادر درمانی، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت و با همراهان  آن ها گفت‌وگو کرد.

وزیر بهداشت همچنین از بخش داروخانه بیمارستان امام رضا (ع) و بخش سوختگی این بیمارستان و بیمارستان ولی عصر (عج) مرکز خراسان جنوبی بازدید و در جریان وضعیت این مراکز درمانی و آموزشی قرار گرفت

. همچنین بخوانید:

افتتاح ۲۸ پروژه سلامت خراسان جنوبی از جمله ۲ بیمارستان، ۲ بخش ام آر آی، ۱۱ واحد پانسیون پزشکان، ۶ واحد پیش بیمارستانی و ۷ واحد بهداشتی به صورت متمرکز و از طریق ویدئو کنفرانس و بازدید از بیمارستان های مرکز استان از جمله برنامه وزیر بهداشت در سفر به خراسان جنوبی است.

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *