تلاش برای مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات مجلس خراسان جنوبی

مشارکت ۵ هزار رأی اولی در انتخابات

مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی پشتوانه محکمی برای امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید اهمیت مشارکت در انتخابات برای رأی اولی‌ها تبیین شود. از این رو، یوم الله دهه فجر فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی  برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

جوانان به ویژه رأی اولی ها به‌عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثر خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند زیرا که دشمن امروز به دنبال آن است که فرهنگ خود را به جوانان و نوجوانان ما تحمیل کند بنابراین ما باید در این میدان تقابل فرهنگ‌ها، دانش آموزان را با فرهنگ اصیل ایران اسلامی و فرهنگ تعلیم و تربیت ائمه اطهار آشنا کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در همین راستا گفت: ۵ هزار دانش آموز رأی اولی خراسان جنوبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امسال شرکت می‌کنند.از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز دختر و مابقی دانش آموزان پسر رای اولی هستند.

موسوی همچنین بیان کرد: برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی برای آگاه سازی دانش آموزان در مدارس برنامه ریزی شده است.

همچنین بخوانید:

وی از اجرای ستاد بچه‌های ایران در بستر شاد، پویش من رای می دهم و  یک صدا ایران برای دانش آموزان رای اولی و مسابقه نقاشی و عکس پای صندوق برای کودکان خبر داد.

موسوی به برپایی غرفه مدرسه ایران در مدارس برای گسترش مشارکت دانش آموزان اشاره کرد.

وی از شبکه شاد به عنوان بستری مناسب برای آماده سازی و افزایش مشارکت رأی اولی‌ها عنوان کرد و افزود: برای مشارکت حداکثری رای اولی‌ها برنامه‌های موثری در شبکه شاد برنامه ریز شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

1 دیدگاه دربارهٔ «مشارکت ۵ هزار رأی اولی در انتخابات»

  1. بازتاب: انتخابات پرشور، ضامن امنیت و اقتدار ایران - مجله خبری بیرجند انتخاب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *