برگزاری دوره‌های آموزشی برای ناظران شورای نگهبان

آموزش بیش از دو هزار ناظر شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی در راستای وظایف قانونی خودش برای نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند، دو هزار و ۵۳۰ ناظر امین و آشنا به امور انتخابات به کارگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه در این ایام امر آموزش ناظران شورای نگهبان در جریان است، افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری ویژه ناظران در دوره‌ها و سطوح مختلف برنامه ریزی شده که با شرکت در دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون‌های مربوطه امر سازماندهی و چینش نیرو‌ها در شعب اخذ رای در استان انجام خواهد شد.

 حجت الاسلام یعقوبی همچنین بیان کرد: در انتخابات سال جاری در ۷۶۶ شعبه اخذ رای استان، این ناظران، امر نظارت بر انتخابات را بر عهده خواهند داشت و امانت‌دار رای مردم هستند.

وی گفت: آموزش‌های مدون بخش حضوری به صورت محدودتر و در بخش مجازی گسترده‌تر انجام خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش‌های حضوری ناظران در هفته آتی توسط ۳۶ مربی آموزش دیده و مجرب در سطح شهرستان‌ها انجام خواهد شد، افزود: دوره های آموزش مجازی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:

شعبه‌های اخذ رای در شهرستان‌ها
 حجت الاسلام یعقوبی گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند امسال در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۵ شعبه اخذ رای، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۱۸۹ شعبه، در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ۱۶۶ شعبه و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۱۲۶ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۹۶۰ ناظر، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۶۵۰ ناظر، در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ۵۵۰ ناظر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۳۷۵ ناظر شورای نگهبان امر نظارت بر شعب اخذ رای را بر عهده خواهند داشت.

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش بیش از دو هزار ناظر شورای نگهبان»

  1. بازتاب: اهدای زمین به ۲۲هزار خانوار در طرح جوانی جمعیت - مجله خبری بیرجند انتخاب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *