نامزد‌های جدید مجلس در خراسان جنوبی

۱۵ نامزد جدید انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان در گفتگو با اشاره به اعلام سومین مرحله از نتایج بررسی اعتراض داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها گفت: در این مرحله ۱۵ داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۱۱۳ نفر رسید.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: پیرو بررسی‌های صورت گرفته در شورای نگهبان نسبت به اعتراضات و شکایات نامزد‌هایی که در هیات مرکزی نظارت تایید نشده یا صلاحیت آن‌ها احراز نشده بود، سومین مرحله از اعلام نظر شورای نگهبان امروز به استان اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۵ نفر دیگر تایید صلاحیت شدند گفت: در مجموع تعداد کل نامزد‌های تایید شده استان به ۱۱۳ نفر رسید.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با تایید صلاحیت ۶ نفر دیگر، تعداد نامزد‌های تایید شده به ۴۴ نفر رسید.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و سربیشه هم با تایید ۵ نامزد دیگر مجموع نامزد‌های تایید صلاحیت شده به ۳۵ نفر رسید.

همچنین بخوانید:

 نامزدهای مجلس بیرجند در انتخابات مجلس دوازدهم

ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس در تبلیغات تلویزیونی

تایید صلاحیت ۷ نامزد جدید انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه هم با تایید ۴ نفر دیگر تعداد نامزد‌های تایید صلاحیت شده به ۲۵ نفر رسید افزود: تعداد نامزد‌های تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه تغییری نکرد و آمار تایید شده‌ها همان ۹ نفر است.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان همچنین با بیان اینکه بررسی‌ها در شورای نگهبان طبق قانون تا ۱۹ بهمن ادامه دارد گفت: امیدواریم تعداد دیگری از نامزد‌های نمایندگی مجلس به لیست نامزد‌های تایید صلاحیت شده افزوده شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «۱۵ نامزد جدید انتخابات مجلس در خراسان جنوبی»

  1. بازتاب: حضور ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر انتخاباتی برای نظارت بر انتخابات - مجله خبری بیرجند انتخاب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *