نام‌نویسی نامزدهای تایید صلاحیت شده بیرجند در تبلیغات تلویزیونی

 به گزارش خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در ابتدای ماه بهمن جاری، ۴ کانال تلویزیونی در استان خراسان جنوبی با حضور معاون استان‌های سازمان صدا و سیمای کشور راه‌اندازی شدند. همچنین در همان روز، ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در استان خراسان جنوبی آغاز شد که شامل ۴ حوزه بیرجند، درمیان و خوسف، فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، قاینات و زیرکوه و نهبندان و سربیشه می‌شود.

حجت الاسلام مهدی یعقوبی، رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی اعلام کرد که در این مرحله ۱۷ داوطلب دیگر تایید صلاحیت شده‌اند. همچنین تعداد کل نامزدهای تایید صلاحیت شده برای مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۹۱ نفر رسیده است.

همچنین بخوانید:

نامزدهای مجلس بیرجند در انتخابات مجلس دوازدهم

تایید صلاحیت ۷نامزد جدید انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس در تبلیغات تلویزیونی

نام نویسی ۷۲  نامزد‌ مجلس در سامانه تبلیغات تلویزیونی

همچنین، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی اعلام کرد که در اول بهمن ماه ۴ کانال برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس استان افتتاح شده است. بنابراین ثبت نام نامزدها برای تولید محتوا از طریق این کانال‌ها در حال انجام است. او همچنین اعلام کرد که مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات برای تبلیغات در این کانال‌های تلویزیونی به مدت ۳ روز تمدید شده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، تا کنون ۷۲ نامزد انتخابات مجلس در استان خراسان جنوبی در سامانه تبلیغات تلویزیونی به آدرس  em1402.irثبت نام کرده‌اند. این شامل ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۴ نفر در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، ۱۶ نفر در حوزه قاینات و زیرکوه و ۸ نفر در حوزه نهبندان و سربیشه می‌شود. مهلت ثبت نام در این سامانه تا اواخر امشب ادامه دارد.

رزومه دکتر امیر بیدختی

آشنایی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند، درمیان و خوسف

دکتر امیر بیدختی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *