پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه رای برای انتخابات مجلس بیرجند ۱۴۰۲

پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه رای برای انتخابات مجلس بیرجند ۱۴۰۲

پیش‌بینی ۱۸۶ شعبه رای برای انتخابات مجلس بیرجند ۱۴۰۲

این روزها کم کم به انتخابات مجلس ۱۴۰۲ نزدیک می‌شویم و زمان اندکی تا اعلام لیست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس باقی مانده است. از همین روی نهادهای اجرایی نیز به دنبال تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتری انتخابات هستند.

در ادامه به گزیده‌ای از آن چه که در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بیرجند در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲ درباره انتخابات مجلس بیرجند ۱۴۰۲ مطرح شد، می‌پردازیم.

تلاش دشمن برای تاثیرگذاری منفی بر مشارکت مردم در انتخابات

به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرماندار بیرجند، علی فاضلی‌فرد در این جلسه این‌چنین گفت: «دستگاه‌های اجرایی شهرستان حتما امکانات به خصوص خودروهای دولتی خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند چرا که در روز انتخابات به ۴۰۰ دستگاه خودرو نیاز داریم.»

هم‌چنین او به این نکته هم اشاره کرد که همچنین تلاش دشمن این است که مشارکت حداکثری در انتخابات را از ما بگیرد، پس امروز وظیفه همه ماست که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای انتخابات باشکوه به کارگیریم.

فرماندار بیرجند افزود که انتخابات نماد اقتدار نظام و مظهر دمکراسی است، مشارکت قوی باعث مجلس قوی می‌شود و مجلس قوی نظارت و کارآمدی بیشتری خواهد داشت.

پیش‌بینی  ۱۲۳ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی

محمد بیجاری، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند، هم در این جلسه مطرح کرد: «در شهرستان بیرجند ۱۸۶ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱۲۳ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی است.»

هم‌چنین او افزود: «امیدآفرینی از مولفه های اصلی برای ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در رویداد سیاسی سال جاری است.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *